Kuhmon Vihreät ry kiittää äänestäjiä vaalituloksesta, johon sisältyi kaikesta huolimatta monia positiivisia piirteitä. Kainuussa Vihreille tuli kolme valtuustopaikkaa, mitä on pidettävä hyvänä tuloksena. Uskomme että uusi valtuusto kykenee ohjaamaan hyvinvointialueen oikeille raiteille, niin että palvelut paranevat ja kustannuspainetta voidaan hillitä.

Kuhmolainen Kati Sarvela sai hyvän äänimäärän, 86 ääntä, mikä oikeuttaa valtuuston varapaikkaan. Uskomme että valtuustoryhmän työssä myös kuhmolaisten ääni tulee kuulumaan, sillä Kainuun Vihreiden vahvuutena on koko maakunnan alueella toteutuva, hyvä yhteistyö.

Kuhmon Vihreät toivottaa onnea koko alkavalle hyvinvointialueen valtuustolle, sen kaikille valtuutetuille ja varavaltuutetuille!

PS. Kuhmon Vihreät ry piti kokouksen viime viikolla, ja valitsi yhdistyksen puheenjohtajaksi vuodelle 2022 Kati Sarvelan. Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Pekka Huttu-Hiltunen, Mari Mäntylä, Ville Nyman ja Antti Sallinen.